Dzisiejszy post będzie o tym, że nowy unboxing nie odbędzie się za szybko. Powodem jest to, że peruka najzwyczajniej w świecie nie została wysłana. Zamówiłam drugą (z innego sklepu), która już idzie, co mnie cieszy. Mam nadzieję, że będzie pasowała na lalkę.
W sumie pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby sklep z AliExpress nie wysłał zamówienia. Niby odbyło się w tym czasie święto, ale ono trwało ok. tygodnia, a ja czekałam dużo dłużej, więc stwierdzam, że sprzedawca po prostu olał sprawę i tyle. Nawet nie odpowiedział na moje zapytanie, chociaż je odczytał. Przyznam, że zwykle mam lepsze doświadczenie z tą platformą, tak że to można uznać za wyjątek, ale i tak jest niefajnie.
Mam w planach zamówić jeszcze kilka rzeczy z Ali, ale to dopiero pod koniec lutego. Zwykle towar przychodzi dość szybko, bo w przeciągu 2 tygodni. Najpierw będzie oczywiście peruka (podejrzewam, że przed 21 lutego), a reszta w pierwszej połowie marca, więc przygotujcie się na te terminy, będzie co oglądać 😉
Pechowa sytuacja :( mam nadzieję, że ta druga dotrze bez problemów i odzyskasz pieniądze.
OdpowiedzUsuńMi się na szczęście nie zdarzyło żeby sprzedawca w ogóle nie wysłał zamówienia. Czasami trochę czasu minie zanim wyślą, ale ostatecznie zawsze otrzymuję to co zamówię. Podejrzewam, że nie zawsze mają wszystko w jednym magazynie i muszą czasem skądś sprowadzić.
Będę czekać na unboxing ;)
Pieniądze wpłynęły natychmiast, ale też mam nadzieję co do tej drugiej peruki. I oby Ci się nie zdarzyło to co mi, bo to kłopotliwe i dość stresujące. Co do tych magazynów to możliwe, kto ich tam wie. Miło, że czekasz :) Jeszcze może trochę ponad tydzień i wig będzie u mnie :)
Usuń